Sepatah dua Kata


New World? apa ada dengan New World yang dimaksudkan?. Ia adalah salah satu perubahan ke arah sesuatu yang lebih baru. Yang lebih "World" seperti kata MAWI. Supaya menjadi lebih baik dari hari ini. Adakah cita-cita aku untuk mencipta New World akan termakbul? Dengarkanlah celoteh dari aku,Painapple. To all Pembaca-pembaca yang sudi bersama untuk sedikit masa...

WELCOME TO MY WORLD!

Sunday, July 19, 2009

wahh...pagi2 selepas subuh....jiwang pula

Erm...ni nk jiwang2 sket...saja layan hati..ekekek...

emm...belek2 kat youtube jmpe lak lagu2 cmni.

so...layan jer lah...layan pye layan...sampai lentok..

teringat....kenangan dlu2....hehee...kenangan yerkkk!!

rndu betoll..kat kengkawan...kat jiran2....kat trganu...

kat...ehemmm....tp kadang2....terpaksa lepaskan ssuatu demi kebaikan...

hidup jgn fikirkan diri sndri ajer...bnde yg harus di lepaskan kite msty lepaskan..

biarkan ia pergi...terbang bebas....

seronok...bila tgk die terbang ngn happy....

seronok...bila tgk die buat pe yg dier suker....

sometimes...hehe..teringat lak mase maen game ngn seseorg...

penah aku saje wat kalah...sbb..nk kan dier gelak..n happy....

biler wat cm2...tersangatlahhhhhhhhh tersenyum hati ni...(wahhh, da cukup jiwang nieh)

tp kan...pe yg kte wat xsmesti nya d amek port pon....

alah...mcm lecturer ngn student lah...

brpe ramai org yg kenang ngn jasa lect dier bile die berjaya???

jawab sket.....^_^

ha...btw...teringat lak pokok kari aku kat umah 2..

cmne lah agak2nya...

ngn pkok ubi kat blkg umah 2...

(pokok kaktus kompem2 xmati sbb xpyah siram pun xpe)

bnde pertama aku wat bile smpai kat umah 2 msty tgk dlu pokok kesayangan aku tuh...

jgn laaa mati...hukhukhuk...

lg pun br je tanam 2 bulan lepas....kecik ag...takut xleh tahan...

hurm2.....xpe2..daddy blek nnt daddy siram yek..huhuhu....

k lah..layan lagu di bawah ni....peace..selamat dengar dgr ngn peeeenoh feeling..dadaaa

No comments:

Post a Comment