Sepatah dua Kata


New World? apa ada dengan New World yang dimaksudkan?. Ia adalah salah satu perubahan ke arah sesuatu yang lebih baru. Yang lebih "World" seperti kata MAWI. Supaya menjadi lebih baik dari hari ini. Adakah cita-cita aku untuk mencipta New World akan termakbul? Dengarkanlah celoteh dari aku,Painapple. To all Pembaca-pembaca yang sudi bersama untuk sedikit masa...

WELCOME TO MY WORLD!

Friday, July 17, 2009

Ku mErinDu...


Yuhuuu...kembali lagi...da lama x post paper...baru bersemangat nak bergelumang balik dalam blog ni. Cam best jer...hehe...
erm...skrg br lepas mid sem-5..ade lg satu sem utk abes...yeeehhhaaaa.....mggu ni penoh ngn aktiviti konvo...wahhh...wahhh...abg aku Ahmad Nazeer b Zainal Arifin(xde kene mengena dgn gambar) yg akan grade dlm diploma usuluddin turut terlibat dalam majlis 2....aku??hehe...hehe....ntah la..pemalas tu mmg da sebati kot..kne ubah..kne ubah....tp cmne nk ubah ngn konsisten?..aduh...mane x nyer...tiap2 hari xabes2 ngn game jer...erm..igt nk berubah ar bab nie...game akan ku tolak ke tepi...lalala..berjayakah??huhu....



Okaylah.. kite ke bab kerohanian pula....erm..semakin hari...semakin aku rasa mcm kebosanan..ape yg xlengkap pon aku xtaw...gelisah semacam..mcm ade sesuatu yg aku patut buat..mgkin aku perlu improve study aku??mgkin aku perlu improve skill comunicate aku??mgkin aku patut baiki hubungan sosial aku ngn kawan2??hurm...apelah yg serabut sgt niehhh..kalo nk di beyrkan buleh saja..tp kalo da tahap menganggu kewibawaan aku sebagai seorg yg bakal memimpin nieh...sedih..poyo pun ader..ekekeke...erm..tp kan...kadang2 aku terpikir gak kata2 org...kalo kita baik sgt ngn org..nnt org xrespect kita...betul ker???hurm...aku kne serius balek cm dlu ker???xtego org...sombong...berlagak.....bila cm2..da xde org brani nk maen2kan..tp perlu ke smpai mcm 2???waaaaaaaaaaaaaa...konfius ler....mungkin aku slalu terlalu "emo"....woWoWow....ntaah ler..yg penting...hidup mesti terus...hehe...pape pun...doakan aku semoga terus success yer.....n lebeh bersemangat utk belajar...^_^


ni petikan dr kata2 gamers yg leh amek sebagai kata2 hikmat:

(angael_ccore aka pain) - "Lose Is Normal, but Loser Is Permanent"
( gagap ) - "Play as a group, Not as an individual"

No comments:

Post a Comment