Sepatah dua Kata


New World? apa ada dengan New World yang dimaksudkan?. Ia adalah salah satu perubahan ke arah sesuatu yang lebih baru. Yang lebih "World" seperti kata MAWI. Supaya menjadi lebih baik dari hari ini. Adakah cita-cita aku untuk mencipta New World akan termakbul? Dengarkanlah celoteh dari aku,Painapple. To all Pembaca-pembaca yang sudi bersama untuk sedikit masa...

WELCOME TO MY WORLD!

Thursday, July 23, 2009

Makan baik utk kesihatan.

Salam sejahtera...uhu..skema la plak..

erm... di tgh malam yg dingin...

tatkala sejuk malam mengcengkam kehangatan..

tersenyum sndr la lak...hehehe....

giler ???? lol ... itu ade org tu yg giler...bkn aku...

ngaku sengal..tp aku je taw die 2....eeeeeehhheeemmmmmmm.....sensor2...

erm...td br pas present Company Account...

yeaaa!!!lepas gak akhirnya...

cuak2 rupe2 nya xde lah ssh sgt present nie..

da lepas leh la blagak...huhu..

erm...td present tajuk recognition and measurement of intangible assets..

hr ni present...smlm mlm2 br prepare...

tp Alhamdulillah la dpt gak jawab soalan2 yg lect n kak kama(dak pandai) tye..

pelajar berdedikasi kne la sntiasa bersedia cm aku nie...

hahahahahahaha...perasan je lebey...

erm....k lah...esok ntah ade kelas ke idak aku pun x taw...

skrg maw tgk dak2 ni maen game street fighter IV..

cm besh jer...jom kte same2 layan yek..

huhuhu...

adiosz...salam...Take care..xmo nakal2...LoLz....

" kegembiraan bersama lebih bermakna dr kegembiraan berseorangan"

No comments:

Post a Comment