Sepatah dua Kata


New World? apa ada dengan New World yang dimaksudkan?. Ia adalah salah satu perubahan ke arah sesuatu yang lebih baru. Yang lebih "World" seperti kata MAWI. Supaya menjadi lebih baik dari hari ini. Adakah cita-cita aku untuk mencipta New World akan termakbul? Dengarkanlah celoteh dari aku,Painapple. To all Pembaca-pembaca yang sudi bersama untuk sedikit masa...

WELCOME TO MY WORLD!

Wednesday, July 29, 2009

TerBlockkah blog aku??

Haha...mati2 igt blog ni da kne block...
tp Alhamdulillah..
maseh panjang blog nie...
pas negotiate ngn google admin..
br la leh....aku balun je english yg ntah pape 2...
wakakkaka.....xkesah lah..asal dieorg paham sudah..
hehehehehehe...erm...nak di jadikan cite...
pg2 aku terbangun...teringat lak satu bnde ni...
"Hati di cipta utk memaut..merasa...dan menyentuh..."
hah..nk taw ape cite nye nnt msg yer...
ary 2 kteorg ade kursus kawen 3hari dua malam...
tensen 2 ader ar...mane x nyer..
kehidupan ak da cm xterus(padahal leh je kalo x maen game)
n skunk...da due hari da aku x tido mlm..
pelik an.....tp 2 ar...aku xleh tido mlm..
entah mengapa pun aku xtaw..
n bila pg.................kelas........xleh masuk..
hahah..k ar...chow..apen(roomate) sudah paksa g makan lak..n perut pun lapar juga...
skrg aku da suka mkn byk2...
tiap hari je makan lebeh kurang 3,4 kali...waaa..
chow.

1 comment: