Sepatah dua Kata


New World? apa ada dengan New World yang dimaksudkan?. Ia adalah salah satu perubahan ke arah sesuatu yang lebih baru. Yang lebih "World" seperti kata MAWI. Supaya menjadi lebih baik dari hari ini. Adakah cita-cita aku untuk mencipta New World akan termakbul? Dengarkanlah celoteh dari aku,Painapple. To all Pembaca-pembaca yang sudi bersama untuk sedikit masa...

WELCOME TO MY WORLD!

Tuesday, July 21, 2009

Aktiviti masak memasak

Harap sedia maklum...kat umah sewa da start masak balek...

alhamdulillah...jimat sket belanja...xde lah cm bulan2 lepas..

kadang2 kene ikat perut sbb nk beli buku n others stuff kan...

skrg cm lapang sket..

kewangan da stabil..(tp kadang2 belanja xhengat gak)

erm...btw..skrg ni ngah masak...tp bukan aku la yerk...

2 semua mmber2 rumah yg masak...

Chef Faris pakar masakan tradisional..

Chef zulfadhli Dan Chef Ayie pakar nasi terhebat....

Chef Azhan pakar tempe...

Chef Anas, Chef Ahzan, Chef Mafiq, Chef Apen...ni semua chef merasa makanan...

haha....best2...masing2 ade keje sndr...

nmpk la sket ade kerjasama....

wat hal samer2...

dlu slalu wat sndr2....

xmcm wonderpets langsung...

kekeke...ser0nok lah cmnie...

erm...mgkin nnt aku letak la gmbar2 masakan kteorg...

bkn skrg yer...hehe...kasik surprise sket...br la meriah...

erm.. k lah...perut sudah memulas...

mahu layan lak...

erm..ari ni bad mood sket...

sedih ar...rasa cm kne tipu je...

sedih kan bile kne tipu???

cm2 la aku skrg....kecewa...tp xpe..think positive...^_^


" Berdiri atas tapak sendiri adalah lebih baik dr berdiri di atas tiang org laen"

No comments:

Post a Comment