Sepatah dua Kata


New World? apa ada dengan New World yang dimaksudkan?. Ia adalah salah satu perubahan ke arah sesuatu yang lebih baru. Yang lebih "World" seperti kata MAWI. Supaya menjadi lebih baik dari hari ini. Adakah cita-cita aku untuk mencipta New World akan termakbul? Dengarkanlah celoteh dari aku,Painapple. To all Pembaca-pembaca yang sudi bersama untuk sedikit masa...

WELCOME TO MY WORLD!

Saturday, March 5, 2011

Yahuuu.. I misss U

WowoW.. pertama kali aku guna keyboard nieh.. haha.. baru beli.. selama ni guna keyboard pusaka jer.. yang da 10 tahun lama nya hayat die.. 2minggu lepas tamat riwayat die akibat kebodohan aku sendiri.. air tertumpah atas keyboard(main game sambil minum).. kehkehkeh.. gila-gila.. mmg menyesal..... tapi takpe la.. benda da jadi.. takkan nak di kenang... hehe...

orait, orait.... aku rasa happy sikit la bulan nie, sbb tiba-tiba dak-dak taman ni start aktif balik dalam futsal.. aku pun join skali la kan... kal0 dulu aku main defender, kali ni aku main belah atas lak(striker utama)... pergh.. dengan berlengkapkan nike t-3 aku yang semakin serasi bersama, aku mengolak langkah dengan megah.. LOL!!!! hahaha.. saje wat ayat gempak...

setakat 3 match perlawanan friendly, kesemuanya kami dpat "tawan".... baru-baru nie lawan ngan satu team nie.. full of skill.. tapi lack of def... ape lagi.. aku sapu la.. hahaha..... (kal0 org baca ni k0mpem cakap,"lansi gila", da mmg nama team pun lansi FC.. ahahaha).....

Ye, nama team kami Lansi FC, tapi Lansi nye je lebih, pawer nyer tak pun.. ehehe.. semua players dari kecik besar sama-sama tu... memang best la.. semua da satu kepala.. tapi setakat nie belum lagi lawan yang betul-betul hebat.... ade satu team nie ajak friendly(aku penah main utk team nie, tp atas sebab-sebab tertentu aku stop dari main team nie,hehe),tapi aku tolak lah.. atas sebab-sebab tertentu jugak.. k3hk3hk3h... senang cite.. kal0 aku da tak bape nak suka.. memang sampai bila-bila pun aku tak suka.. zzzz....ade la sesetengah player die aku tak bape nak ngam.. biarlah, dia ngan cara dia,gua tarak hal, gua emo, gua belah jer.. xD

em, k lah.. kira nya da sampai part sentimental.. tingg tingg tingg(lagu emosi)... haih.. ape nak jadi nie... tiap kali aku tengok something.. aku selalu ajer melayang ntah ke mana....ting ting ting(music continues)....bila nak g Singapore... terasa seperti di robek-r0bek..... mengapa ada perasaan ini... mengapa!!.. ting tingg tingg....bile angin sepoi kebasahan tiba... aku terpaku bersendiri.. apakah ini rindu???!!! =.=" ohhh patin, ohhh tongsan.. ohhh rohuuu... aku rindu.... muahahahahaha!!.. woi g mancing woi! da tak tahan nie... :P

p/s: smua bajet star = bala! ni bala ni!

No comments:

Post a Comment