Sepatah dua Kata


New World? apa ada dengan New World yang dimaksudkan?. Ia adalah salah satu perubahan ke arah sesuatu yang lebih baru. Yang lebih "World" seperti kata MAWI. Supaya menjadi lebih baik dari hari ini. Adakah cita-cita aku untuk mencipta New World akan termakbul? Dengarkanlah celoteh dari aku,Painapple. To all Pembaca-pembaca yang sudi bersama untuk sedikit masa...

WELCOME TO MY WORLD!

Monday, March 28, 2011

Artis Facebook Semakin Menjadi-jadi

Hey Hey Hey.... aku kembali lagi.. huahuahua... ari ni masih berkonsepkan sama.. Kritik mengkritik amalan mulia.. wohooo.. orait.. orait... aku dah start ni.. da datang feel.... itu mambang sudah merasuk.. kehkehkeh...

benda yg mengganggu fikiran nie memang aku rasa kal0 tak buat pun takper.. kal0 buat, buat orang rasa annoying... eh maybe k0rang cakap camni.. "suka ati mak bapak aku la nak buat pun, ko susah asal?"... OMG... paling kurang aku tak la pathetic@nampak terdesak sangat nak amek perhatian... nak tau apa benda tu???... kemudahan facebook la... dah la update tiap-tiap masa bak artis.. apa-apa aktiviti pun nak gtau.. berak.. makan.. tidur... main teng-teng... tu pun nak cite semua bagai.... cam die nak share semua aktiviti harian dia.. rutin harian dia.. agar para admirer@paparazi tau... kal0 la ade orang nak tau... wakakaka...

Post tiap saat tu satu hal.. pastu.. yang lagi memberangsengkan kepala otak ni, dia like semua status dia update....huh? apakah....raih undi sendiri nampak? tulis sendiri.. like sendiri..... takpe lah kan.. tu wall dia... siap komen sendiri lagi kat post die tu... tertekan sangat ke tgk post update status kosonggg je tade orang respon?... alahai.. apalah sangat nak tertekan.. dah k0 layan orang yg reply tu macam apa... orang 'like' k0 siap sound.. "yang ko like sgt nie tau ape??"...zzz!!! asal tu??? mental disorder kah? wakakaka.. amboi.. mentang-mentang baru dengar perkataan mental disorder tu.. amek peluang terus nak guna yer...:P

Jadi buat artis-artis Facebook...pandai-pandai la jaga hati "peminat" yer... jangan dikata kekwat lak yer(apehal tu..)...

facebook update tu guna la sebaek-baek nya.. aku kadang-kadang rasa kesian lak tengok 'artis' nie like sendiri, orang laen tade respon pun.. aku nak tekan butang 'like' pun segan.. ye lahh.. kang tak pasal-pasal kena sound.... artis la kate kan... tolak pinangan orang pun nak post... hmmm.... tau la artis market tinggi... wahahaha.... Ekk tu tak kemana pun.....ni la k0t sedikit sebanyak abuse update status FB nieh... semakin lama semakin menjadi-jadi...

hah.. btw.. kal0 nak kritik aku.. kritik je kat sini.. gua tade hal... yang tak elok gua nak baiki.. yang elok gua nak tambah-tambah-tambah elokkan.. hehehe.. orait guys?... jangan segan.. jangan siluu.. dada ini terbuka utk di kapak.. LOL!...... dada ini sentiasa terbuka utk menerima kritikan.. sekian... sama-sama lah kita perbaiki diri.. chow~

No comments:

Post a Comment