Sepatah dua Kata


New World? apa ada dengan New World yang dimaksudkan?. Ia adalah salah satu perubahan ke arah sesuatu yang lebih baru. Yang lebih "World" seperti kata MAWI. Supaya menjadi lebih baik dari hari ini. Adakah cita-cita aku untuk mencipta New World akan termakbul? Dengarkanlah celoteh dari aku,Painapple. To all Pembaca-pembaca yang sudi bersama untuk sedikit masa...

WELCOME TO MY WORLD!

Sunday, March 27, 2011

Wat da CINTA LOL!

erm!!! omg....... aku terbaca lak blogg org pasal perpisahan.. org bercinta.. tapi aku macam dah dungu... apakah ini.... aku tak tau macam mana perasaan org yg putus cinta... ramai k0t mmber2x aku yg bulan nie putus cinta.. zzz.. apakah ini musim? macam musim buah durian gamaknya... huhu... tolong aku.... aku lupa! (bak kata nazmi raja lawak) kehkehkeh..

penah gak ade org mengadu kat aku.. "sakit nya rasa nie".."seksa nya rasa nie, Tuhan je yg tau"... errr...... aku bukan ape yer.... bagi aku.... boring......... bagi aku... leceh...... sory ya to all org yg sensitif pasal "cinta" yg didamba sgt tu.... lepas tu,time2x camni la baru igt tuhan....haihz..... ntah la...... aku ade gak terbaca fb post org.... 'bahawasanya janganlah kamu mendustai cinta itu, kerana hati adalah seperti kaca, jika pecah berderai, tak mungkin akan dapat cantum kembali"... zzz.. asal jiwang?? =.=!!!

(sory la yer, kal0 rasa posting aku kali nie agak annoying... perkataan LOVE tu sendiri sebenarnya dah annoying bagi aku)

so buat mereka yg sedang bercinta.. jgn la hanya pikir kehangatan bercinta yer... pikir la jugak bila cinta k0rang tu da xde.... camne k0rang nak hadapi.. semua tu tak kekal pun... orait?.. da hilang baru la nak menanges sana sini... relax sudah... macam la terus musnah masa depan.. apa da.... otak sempit jangan... okey? (cakap org sedap, ntah2x aku sendiri, haha)

lagi satu.. aku selalu dengar orang cakap.. dialah my true love.. wow!! true love? mana ada itu such thing... mengarut... da la lepas tak lama pastu clash.... mula lah buat ayat2x sedih... tade jodoh la..... true love konon.. poodaaahh...

lagi satu ayat cinta yg aku jumpa.. (keje nak kritik jer).... "cinta sejati adalah tumpang gembira jika org yg di syg tu mencintai org lain"... WOW!! ini baru lah hipokrit yg sejati..... what the.... haih.....

Senang citer.. better kita cuba dapat kan cinta yg Satu tu jer... ni tak.. terkejar2.. da terlepas.. mula lah meroyan... aduhai... apa lah.. aku ngaku aku dulu mmg camtu..... so kal0 k0rang baca.. maybe sekarang k0rang tak setuju ngan aku.. tapi akan tiba satu masa.... ini lah kenyataan.. yang indah2x cuma di tayang dalam filem.. tak semestinya dalam realiti.. banyak lagi benda kita leh wat dol... Sayangi lah diri.. Ingatlah Orang Tersayang.. kehkehkeh.. chow broo/siss.... be happy... :)

No comments:

Post a Comment