Sepatah dua Kata


New World? apa ada dengan New World yang dimaksudkan?. Ia adalah salah satu perubahan ke arah sesuatu yang lebih baru. Yang lebih "World" seperti kata MAWI. Supaya menjadi lebih baik dari hari ini. Adakah cita-cita aku untuk mencipta New World akan termakbul? Dengarkanlah celoteh dari aku,Painapple. To all Pembaca-pembaca yang sudi bersama untuk sedikit masa...

WELCOME TO MY WORLD!

Thursday, February 3, 2011

Attitude Lorh Pulak...versi Pemancing

Warghhhh!!! (awal-awal da jerkah) wakakakka...

Stress gile... rupe-rupenya memancing ni bukan satu perkara yang remeh...kena ada kesabaran gile-gile.. aku lak bukan jenis penyabar.. aku langgar je semua..kal0 boleh aku nak tuba je.. tapi pikir benda tu salah..... jadi aku slow down.. sabar juga..pegang joran tu macam patung... berpura-pura tak apa.. macam kita berpura-pura dalam idup la...
andai satu hari tengah bersedih.... lebih baik jangan pamerkan kesedihan tu...
senyum pura-pura, biar orang kata hipokrit.. bagi aku takde masalah pun.. untuk jaga hati orang..yela.. ni kal0 da sedih tu.. masammmm je.. senyum pun tarak.. tak ke lagi tambah-tambah sedih..bukan takat k0 je sedih.. orang lain sekali sama-sama sedih.. tak elok la begitu..

aku lebih suka guna perkataan "jaga hati", dari guna "hipokrit".. Hidup memang complicated... haih...

eh, asal aku post camni.. macam la ngah bersedih.. wakakakaka... bukan ape... sebut pasal benda salah tak salah nie, aku teringat semalam... time duk sedap-sedap mancing.. dari kul 12malam.. sampai la 5 pagi.. ade la satu kumpulan ni... tak terdidik agaknya... selamba die g tarik pukat orang asli...... kal0 die amek ikan-ikan tu saje takpe la.. ni siap ROSAKKAN LAGI!... haih.... ape nak jadi... dah mencurik.. boleh pulak baca ayat-ayat Quran.. ini orang apa lampa?

ondesepot, terus kami sekali cabut lari... mau kena sumpit ngan orang asli.... ape nak jadi laaa..... dari mood membuak-buak.. bikin gua hangen jeee......... mau gua hentak helmet apollo 90 gua tu sek0-seko ( cakap berapi je)... hahahaha....

Memang bikin stress betul lah...... so buat kepada yang ingin menceburkan diri dalam bidang memancing ni... harap-harap korang isi borang kaji selidik dlu.. sama-ada k0rang ni orang yang sabar ke tak.. kal0 tak, macam ni la jadi nya.. rosakkan pukat orang.. bising macam orang gila tengah-tengah hutan.... kal0 rasa k0rang takleh nak terima hakikat ikan taknak makan umpan k0rang... BENTI JADI PEMANCING PLEASE.. g main dam aji je... senang... bangsot... wakakakka...

key ar.. tu je k0t aku nak membebel ari ni... satu lagi... bila bercakap, jangan sebarangan cakap, kawan rapat pun boleh buat gaduh... aku tengok sesetengah orang ni, mentang-mentang la ade kelebihan.. k0n0nnye di sukai ramai(konon je la ek), cakap tu pakai lepas je... please la.. ur attitude melambangkan harga diri... k0 hensem camne pun, tapi attitude takleh pakai, aku rasa better jd tarzan, kawan ngan beruk-beruk...tarzan hensem ape.... hensem dari aku ar.. wahahaha... tu je k0t peringatan untuk sekalian pembaca... harap kita sedar.. tinggi mana pun kita... hebat macam mana pun kita.. satu hari nanti semua kena tanya soalan sama.... Semoga kita semua dapat hidayah dari Nya... ameeennn... btw.. congrats utk akan datang... :)

No comments:

Post a Comment