Sepatah dua Kata


New World? apa ada dengan New World yang dimaksudkan?. Ia adalah salah satu perubahan ke arah sesuatu yang lebih baru. Yang lebih "World" seperti kata MAWI. Supaya menjadi lebih baik dari hari ini. Adakah cita-cita aku untuk mencipta New World akan termakbul? Dengarkanlah celoteh dari aku,Painapple. To all Pembaca-pembaca yang sudi bersama untuk sedikit masa...

WELCOME TO MY WORLD!

Thursday, March 17, 2011

My New Love E63

Uuuhhhh.. tensen2x.. ari ni tensen2x.... petaka nie petaka.. haha.. smlm sbnarnya aku da karang da untuk buat posting hari nie... tapi OMG.. pc aku ditimpa bencana... tibe2x lak rosak... aduh.. abis smua aku kasik format.. setel masalah.. masalah setel tapi kepala masih pening.. setel amende camtu.. macam2x lagi nak kena carik.. fail2x yg sblm nie... software2x sblm nie.. smua da kena telan dek bits2x nie.. hahha.. ntah amenda ngarut ntah nie.. yg penting aku tensen hari nie!! ahaha...

takpe2x...
dalam kesulitan masih terserlah kehappy-an.. ahh.. pedulik hapa aku orang nak kata kebodohan penggunaan tatabahasa pun.... igt nie apa? buku teks darjah 5??? lol.. asal emo ni.. jgn emo2x boleh? hahaha... yg happy nye satu.. yang sulitnya bertimbun2x wooo... tapi yg happy nie InsyaAllah berkekalan.. sampai bila? sampai bile2x hendaknya. hahaha...

apakah kehepian itu? ye... aku sudah ade pengganti baru.. pengubat jiwa lara yg terbakar.. kal0 xsilap dulu aku penah maki2x k0t.... HENPON AKU ROSAK!!!!! tapi minggu lepas... gua ganti henpon baru der.. tade la pawe pun.. tapi okay la.. boleh bawak jalan.. LoL!

K la.. aku bukan nak menunjuk2x.. tapi aku suka berkongsi.. daripada yang apa2x barang yg aku guna.. aku berk0ngsi2x la kan.. Henpon baru aku nie nokia symbia QWERTy E63.. keluaran pada tahun 2008... beli pun aritu kat Singapore.. alang2x sedara kawen.. jalan2x cuci mata,cuci tangan skali.. haha.. ok lah, bagi aku Henpon nie simple, sesuai utk golongan bisnessman, dan mudah.. cuma ada sesetengah function die terlalu banyak penggunaan teknologi network(internet).. ape2x benda je pun nak kena guna internet.. tapi bukan smua.. sstgh application.. maklum ar.. aku ni mana la penah guna henpon smartphone slama nie.. baru dapat.. macam kera dapat pisang ar kan.. abes di godamnya.. haha... pelbagai action utk henpon nie boleh buat.. cuma aku nak kena lebih explore lagi nieh.. hehe...

ok la.. stakat nie smua okay... cuma masih kurang berpuas hati... file .avi masih takleh main guna hp nie walaupun di namakan smartphone.. (nak pawer jer, modal kecik) ahhahaha... tade la.. tu yg aku cakap.. die xleh main format .avi... sedih gak ar.. nak tgk cite hantu kak limah pun takleh.. huahuahaua..

hmm.. kal0 nak taw lebih lanjut walhal ini henpon leh la layar laman web nie(http://www.gsmarena.com/nokia_e63-2599.php)... ni gua kasik tunjuk sket macam mana ghupenye henp0n baru gua nie... kal0 berkenan beli la yer.. gua tak halang... tapi gua lebih prefer Blackberry k0t.. sbb ade function BBM.. leh BBM ngan Gadis2x BB.. wakakaka.... k ar.. tu je k0t.. Welcome to My Life Symbian Smartphone E63... :)


Ini lah dia.. tapi hp gua wane itam.. pandai2x la korang photoshop.. wakaka

No comments:

Post a Comment