Sepatah dua Kata


New World? apa ada dengan New World yang dimaksudkan?. Ia adalah salah satu perubahan ke arah sesuatu yang lebih baru. Yang lebih "World" seperti kata MAWI. Supaya menjadi lebih baik dari hari ini. Adakah cita-cita aku untuk mencipta New World akan termakbul? Dengarkanlah celoteh dari aku,Painapple. To all Pembaca-pembaca yang sudi bersama untuk sedikit masa...

WELCOME TO MY WORLD!

Thursday, July 26, 2012

KS Crew Promo Ramadhan 2012 (VIDEO)

Assalamualaikum kalian,

Sebelum ni aku ada post entri bertajuk aku seorang pengemis. Akhirnya kelahiran video pendek pertama dari Geng KS dalam menjayakan promo Ramadhan 2012 telah terhasil. Video yang hanya berdurasi 1.47minit merupakan suatu kejayaan pertama mereka dalam pembikinan video.

Semoga video ini memberi manfaat walaupun sedikit.

KS Motion Picture promo Ramadhan 2012

Terus terang masih ada banyak perlu diperbaiki. Tetapi jangan pula kerana sedikit kekurangan yang ada pada video ini melenyapkan jutaan semangat dalam diri anda semua. Aku tak sabar menantikan hasil produksi dari KS Motion Picture yang lain.

Selamat menyambut Ramadhan Al-Mubarak kepada seluruh umat Islam. (Suara mahal)

No comments:

Post a Comment