Sepatah dua Kata


New World? apa ada dengan New World yang dimaksudkan?. Ia adalah salah satu perubahan ke arah sesuatu yang lebih baru. Yang lebih "World" seperti kata MAWI. Supaya menjadi lebih baik dari hari ini. Adakah cita-cita aku untuk mencipta New World akan termakbul? Dengarkanlah celoteh dari aku,Painapple. To all Pembaca-pembaca yang sudi bersama untuk sedikit masa...

WELCOME TO MY WORLD!

Friday, July 20, 2012

Berjimba bersama Classmate

Assalamualaikum Kalian,

Mempunyai kawan-kawan yang segila korang mesti rasa seronok kan?. Yang paling takleh blah bila kawan kita yang nampak nerd, skema, tetiba buat something yang gila-gila. Mau tak terkejut? tergugat den selaku pelajar TOP dalam subjek student bermasalah di kolej gua.

Berhibur tak salah, yang salah bila kita berhibur dengan benda yang salah. :P

Petang tadi selepas kelas, kami bertiga memacu laju motor keluar ke kolej untuk urusan penting. Itu nawaitu sahaja, last-last jadi berfoya-foya. 3 aktiviti yang kiteorang layan hari ni:

                1)   Lepak gerai nasik ayam penyet dekat seksyen 3 Bangi, 
                      belakang petronas (serius sedap nasi ayam penyet die).
                2)   Main Bowling dua round dekat MetroPoint Kajang.
                3)   Main snooker (walaupun gua tak reti)

Yang paling best antara yang terbest antara 3 aktiviti tu cuma boling, sebab AKU MENANG ROUND KE-DUA! kehkehkeh. Walaupun cuma dapat Strike pada akhir game, alah yang kalau dapat strike, ada tambahan shot untuk strike tu. Macam gaji bonus la. huahuahua~

Keluar dalam pukul 1, selesai segala urusan dekat pukul 6.30petang. Itupun kalau ada sedikit masa lagi ingat nak layan movie Batman: Dark Rise sekali. Tapi apakan daya, masa meragui kita. ecece~

adoi takde pulak gambar classmate aku ni, pemalu kononnya. HaHaHA!!

Pulanglah kami ke tempat asalnya. >_<

Ini bukti gwa telah berjaya mendominasi game ke-2. HoHo

Lepas ni kalau ada masa lagi tak teragak-agak nak lepak main boling lagi. Dah tau teknik, okay la sikit banding dengan first game sebelum ni. 

Biar masuk longkang, jangan mulut macam longkang. weee~

Sekian dari aku, jaga diri, jaga mulut, jaga hati, hindari maksiat. Pesanan ikhlas dari aku, painapple@ban jangan pandu laju-laju, bayangkan EIGHT BALL depan anda. LOL!.

*EIGHT BALL : game snooker, kalau masuk, terus kalah, GG!

p/s: dah mula suka main boling. (^^.)

No comments:

Post a Comment