Sepatah dua Kata


New World? apa ada dengan New World yang dimaksudkan?. Ia adalah salah satu perubahan ke arah sesuatu yang lebih baru. Yang lebih "World" seperti kata MAWI. Supaya menjadi lebih baik dari hari ini. Adakah cita-cita aku untuk mencipta New World akan termakbul? Dengarkanlah celoteh dari aku,Painapple. To all Pembaca-pembaca yang sudi bersama untuk sedikit masa...

WELCOME TO MY WORLD!

Monday, June 11, 2012

Sticker Domo Rare

Assalamualaikum kalian,

Entri kali ini diharap agar lebih santai. Sudah pasti ramai penggemar jenama DOMO yang kiut miut lagi comel comel teruja dengan entri kali ini(yelatue).

Kebetulan member aka gangster aku nak pergi ambil sesuatu dekat TESCO Nilai petang tadi. Tanpa rasa keberatan aku pun setuju aje lah dari tak buat apa-apa kat rumah tu dapat jugak melihat dunia Nilai dikala petang yang agak terik sekarang ni. Setelah selesai urusan gangster aku tue, lepak la sekejap kat kedai mamak berdekatan sambil layan Teh O Ais. 

Borak dan borak pasal EURO. Bercakap macam pandai lebih dari orang yang main. Standard la. Ha Ha.

Akhirnya masing-masing sudah penat mahu pulang ke tempat peninggalan. >_<

Di sinilah merupakan titik pertemuan aku dengan DOMO yang mengujakan ketika baru hendak memulakan perjalanan, ternampaklah sticker rare tersebut pada kereta berjenama NISSAN.

Domo with Sheep kehkehkeh~

Sekian.


*new vocab : member = gangster

No comments:

Post a Comment