Sepatah dua Kata


New World? apa ada dengan New World yang dimaksudkan?. Ia adalah salah satu perubahan ke arah sesuatu yang lebih baru. Yang lebih "World" seperti kata MAWI. Supaya menjadi lebih baik dari hari ini. Adakah cita-cita aku untuk mencipta New World akan termakbul? Dengarkanlah celoteh dari aku,Painapple. To all Pembaca-pembaca yang sudi bersama untuk sedikit masa...

WELCOME TO MY WORLD!

Wednesday, June 13, 2012

Talented bloggers

Assalamualaikum kalian,

Bersemangat rasanya bila ada kenalan/gangster aku yang mencuba untuk berblogging. Bagi aku, aktiviti blogging ni sangat bermanfaat, apatah lagi pabila masa akan datang kita lihat kembali penulisan dan coretan yang telah kita buat sekarang ini. Terkadang perkara yang kita sudah terlupa tatkala arus masa yang deras, akan kita dapat merasai semula seolah-olah perkara itu baru sahaja berlaku. Terkadang juga penulisan kita dapat memberikan impak kepada pembaca sama ada banyak atau pun sekecil kesan, sudah pasti itu yang diharap-harapkan oleh setiap blogger.

yang indah-indah akan pudar jua,

ada juga kalangan pemblogger dikalangan kenalan/gangster aku yang membuatkan aku tetibe rasa sangat jeles dengan cara penyusunanyang agak kemas dan teratur. Penceritaan juga ada, tak macam aku, sekejap ke Utara, sekejap ke Timur. Jelas menunjukkan beliau-beliau ini akan menjadi seorang yang terkenal andai kata beliau sentiasa rajin dan istiqamah dalam bidang pembloggingan ni(musnah hancur berkecai tatabahasa).

Keindahan kosa kata dan susun ayat yang menarik dapat menarik minat pembaca untuk menyusuri setiap entri yang telah dipost, malah perasaan membuak-buak juga akan timbul untuk menanti penerbitan entri baru pada blog tersebut, dan ini juga pasti akan berlaku (amboi hiperbola dah ni).

Usaha jangan pula sekerat-sekerat.

Antara talented bloggers kenalan aku:
Blog Gurlish       -ohnuruliloveu
Blog Bijaksana   -Ruanghidupsaye
Blog Bersawang -Warna Warni Hidup Fiq Mafiq

cukup la tu 3 bijik link aku bagi, saja promosi blog orang. He He.

kena ch0w dulu, bimbang esok terlajak tidur, kelas ke mana. Mahasiswa cemerlang tidur awal. Okey, tidur awal. Okey. buhbye~

"setiap nafas yang ditarik mengingatkan kita bahawa nafas kita pula yang pasti akan ditarik untuk akan datang"

No comments:

Post a Comment