Sepatah dua Kata


New World? apa ada dengan New World yang dimaksudkan?. Ia adalah salah satu perubahan ke arah sesuatu yang lebih baru. Yang lebih "World" seperti kata MAWI. Supaya menjadi lebih baik dari hari ini. Adakah cita-cita aku untuk mencipta New World akan termakbul? Dengarkanlah celoteh dari aku,Painapple. To all Pembaca-pembaca yang sudi bersama untuk sedikit masa...

WELCOME TO MY WORLD!

Wednesday, November 10, 2010

Malang Ku Malang Part-2

Hehe.. bersambung.. sory ye warga pembaca blogger sekalian.... post yg sebelum ni di buat dalam keadaan yg sungguh sadis.. mata nak bukak nak tanak jer...... tahan pye tahan.. akhirnya tak tertahan.. kehkehkeh...

k lah.. nak di jadikan sambungan nyer.... yg mmber datang tolong tu datang.. tapi takde spanar nak bukak.... then dia call la kenalan2x.. last2x dapat tau ada satu member die yg ade spanar ajaib tu... tapi duk kat Bangi seksyen 2(dekat je tu ngn peristiwa berbasikal) huhu... bergerak lah kami ke Bangi dengan Viva convert Lancer.. wakakaka... da amek peralatan baiki tu kami beli la tiub motor kat salah satu bengkel motor kat Bangi...

Ketibaan kami di Alamanda semula..... Jam da menunjukkan pukul 5.....

proses memasang tiub baru di lakukan dengan teliti oleh Asmui(member yg sama-sama kena tahan sebelum ni kat Petronas)..... da pam2x.... angin masih keluar.. apa punca pun tak tau.......... kebenganganku terasa hampa... LOL! ye la.. da pegi jauh2x... masih tak jadi pape...huh! kesian dieorg.....

Last nyer aku wat keputusan.. nak redah je dgn tayar melepek camtu g umah member yg kat putrajaya tu...... dalam 5km je jarak nyer... tapi kal0 dengan tayar macam tu.. paling laju pun boleh bawak dalam 10km/jam... kadang2x nak tergelincir jugak... kal0 k0rang penah rasa camne bawak motor yg tayar pancit, k0mpem k0rang taw camne..... separuh jalan... aku da tak tahan.. ye la... merbahaya... aku nak pam la kan.. harap2x boleh la tahan walaupun sekejap jer... dah pam2x.... sampai satu tahap.. puffff~~~~ TAYAR MELETUP LAK!!!! aduh.... ape laaa ujian yang aku terima hari ni... mau tak mau, aku jalan jugakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk... sampai la ke destinasi... hehehe...




Akhirnyaa..........................

mungkin sebab member tengok aku monyokkk jer dalam kete... then die cakap... "jom karok"... oit!! da lama k0t tak melalak.. hahahaha... last2x aku cakap on jer.. lagipun time tu baru pukul 6.. okay la k0t lepak jap..... g la kiteorg kat Warta.... layan 4 lagu..... hilang kejap tensen di hati..... masalah......

Ade jugak tergerak hati nak "bersiar-siar" kat warta tu kejap.. tp masa tak mengizinkan.. takut terlajak maghrib lak nanti.. balik maghrib2x da macam setan lak an... huhuhuhu.... tu je la k0t kisah paling malang yg menimpa aku setakat ni.. Malang yg BERBAU EKZOS.... WAKAKAKAKAKA!!! ujiannn...........

No comments:

Post a Comment