Sepatah dua Kata


New World? apa ada dengan New World yang dimaksudkan?. Ia adalah salah satu perubahan ke arah sesuatu yang lebih baru. Yang lebih "World" seperti kata MAWI. Supaya menjadi lebih baik dari hari ini. Adakah cita-cita aku untuk mencipta New World akan termakbul? Dengarkanlah celoteh dari aku,Painapple. To all Pembaca-pembaca yang sudi bersama untuk sedikit masa...

WELCOME TO MY WORLD!

Monday, November 22, 2010

Burung Haru Biru

Burung terbang tinggi..
Di Langit... dan di bumi....
Terbanglah dikau.. terbanglah....
Ke suatu Destinasi.. yang abadi...

Amacam? ada bakat tak aku nak masuk realiti tv yg kompose lagu? hahaha... ngaruutttt ngaruttt.... k lah.. yang dimaksudkan dalam lagu tu di sebabkan kebosanan aku yang nak cuba benda baru.. tapi tak baru pun buat orang lain sebenarnya.... iaitu cuba untuk 'memburung'kan diri.. hahaha.. asal ngan burung???? ye la.. sini aku nak perjelaskan lagi. yg di maksudkan ngan burung tu adalah lambang sinonim bagi twitter, ada kenal itu twitter? tak kenal boleh search kat google, takde masalah. Aku nak terang pun bukan tau sangat. aku pun baru jeeee nak berjinak ngan 'burung' ni. Hahahaa! tapi cam sikit complicated banding ngan facebook. MEMANG LA BRADER! BARU NAK TERAI, BUKAN DA LAMA! TARAA OTAK PIKIAQ KA? hahahaha... dah kuar da ayat stress... sendiri taip, sendiri emo.. apa tuuuu.. haha..

Twitter......

Sebonar bonar(sebenar-benar) nya da lama da aku wat twitter ni, cuma last sekali update pun 5bulan lepas yakni bulan jun k0t, ntah la, aku bab tarikh ni failed sket.. takpe ar... bukan bawak g Kubur pun... AHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA.. aku rasa ada short la otak aku ni... gara-gara 'burung' punya pasal la nie!... :DDDD

post ni cuma nak meng'hebah'kan para pengunjung... jika ada yg terkunjung tiba, boleh la tolong ajar aku cara-cara nak mengaplikasikan twitter ini sebaik mungkin, yang kurik itu kundi, yang merah itu saga,yang baik itu budi, yg hensem itu saya... HAHAHAHAHAHA... setakat ini je la aku nak mengarut.. papepun sape-sape yang leh tolong tunjuk ajar, tolong eah.... ni la twitter ku yg paling simple sebab tak tau nak buat die tak jadi simple.. >.<


~ni la homepage guaaaa~

No comments:

Post a Comment