Sepatah dua Kata


New World? apa ada dengan New World yang dimaksudkan?. Ia adalah salah satu perubahan ke arah sesuatu yang lebih baru. Yang lebih "World" seperti kata MAWI. Supaya menjadi lebih baik dari hari ini. Adakah cita-cita aku untuk mencipta New World akan termakbul? Dengarkanlah celoteh dari aku,Painapple. To all Pembaca-pembaca yang sudi bersama untuk sedikit masa...

WELCOME TO MY WORLD!

Tuesday, November 16, 2010

Beg Converse Putih

Hehe. Sebelum panjang-panjangkan blog ni bercerita, adalah lebih baik kita memanjatkan kesyukuran ke hadrat Illahi ke atas limpah rezeki yg diberikan kat kita yang tak pernah putus-putus. Sama ada dari punca yang kita sedar, mahupun tidak. :)

Ok lah, camni cerita nya. Hari tu, sedang melepak-lepak ngan member (Fiq D.Mafiq) kehkehkeh.. tibe-tibe ternampak la beg die.. lawa.. tapi jenama ape aku pun lupa.. Harap-harap bukan converse la kan.. karang die kate aku tiru lak.. hahaha.. then aku bual-bual. Aku cube la meng-inquiry-kan tentang beg-beg. Then borak punya borak, die cakap la kat kajang ade satu kedai beg. Aku pun g la meronda-ronda lak kat area bandar Kajang tu. Tapi kedai tu tutup lak. Hish! memang kecewa lah terasa an. Ingin juga ada beg. Bukan ape, bila letak dompet dalam seluar kat kocek belakang tu jadi rosak lak dompet tu. Tu la asbab nye sebenarnya. Hehe.

Then On The Way nak balik ada la terpandang sisi dari hujung anak mata(perghh ayat) ada satu kedai bundles. Huhuhu. Aku singgah la kejap kan... supp supp... pening mata aku tengok barang-barang dalam tu. Berlambak-lambak, lawa-lawa pulak tu. XD

Selak punya selak, belek punya belek, tanpa di duga, terlihatlah aku pada si Dia. sape si Dia tu? meh sini nak tunjuk....


Taddddaaaa~!!!!





hehehe... Sekali sentuh je sudah memikat di hati, harga pun berpatutan. Lagipun bukan bundle. Nampak sangat beg ni beg baru, mungkin amek dari kilang k0t... pastu aku show off la kat member aku, HAHAHAHA! berlagak sket la ngn beg baru. Tengok muka die bengkek je. Tapi takpe. awek dia da lawa, beg xpayah lawa.. hahahahahhahahahahahahahha...

Tu je k0t nak Cite pasal kehadiran yg teristimewa baru-baru nie.. hehehehheehe... Salam pengakhiran.. :D

No comments:

Post a Comment