Sepatah dua Kata


New World? apa ada dengan New World yang dimaksudkan?. Ia adalah salah satu perubahan ke arah sesuatu yang lebih baru. Yang lebih "World" seperti kata MAWI. Supaya menjadi lebih baik dari hari ini. Adakah cita-cita aku untuk mencipta New World akan termakbul? Dengarkanlah celoteh dari aku,Painapple. To all Pembaca-pembaca yang sudi bersama untuk sedikit masa...

WELCOME TO MY WORLD!

Wednesday, March 28, 2012

AwanBand - Lintasan Bintang

Assalamualaikum kalian,

Bertemu lagi hari ini, aku macam biasa nak berceloteh sorang-sorang sementara masih 'percuma' ni.. ha ha.. ada sahabat dari facebook aku ada promote lagu yang tak pernah aku dengar sebelum ni.. Yep, aku akui, sejak dua menjak ni aku memang menjadi katak bila sebut pasal lagu-lagu baru ni.. malas lah nak karang panjang-panjang, biarlah lagu ini yang bercerita..

Layanzzz.. :)

AwanBand- Lintasan Bintang

Cahaya bintang-bintag
Menyinari wajahmu
Hadir mu dan menemani
Di waktu aku bersama
Kesunyian itu

Biar aku yang hilang
Dari sisi mu sayang
Tak mungkin ku disini
Menduakan perasaan
Yang telah kau jalinkan

Dan aku sedari
Yang selama ini
Cuma sampai disini

Kau bukanlah lagi
Bidadari yang ku impi
Oh mengapa

Ku cuba hindari
Dari kau menghampiri
Hmm hmm hmm

Biarkan ku tahan
Kelukaan di hati
Oo oo oo

Janganlah menangis
Biar jadi begini
Ooo ooo

Pergilah bersamanya
Biar aku aku yang pergi

Dan aku sedari
Yang selama ini
Cuma sampai disini

Kau bukanlah lagi
Bidadari yang ku impi
Oh mengapa

Cuma lintasan bintang
Cuma lintasan bintang
Cuma lintasan bintang


jadi, trimas untuk semua yang bersoranak dengan lagu ini, dan bagi aku, lagu dia memang catchy la.. Seswai dengan jiwaku~ hehe.. Bye bye..

"bintang, setelah kau bersinar, tapi ku tahu, bintang bukan satu"

No comments:

Post a Comment