Sepatah dua Kata


New World? apa ada dengan New World yang dimaksudkan?. Ia adalah salah satu perubahan ke arah sesuatu yang lebih baru. Yang lebih "World" seperti kata MAWI. Supaya menjadi lebih baik dari hari ini. Adakah cita-cita aku untuk mencipta New World akan termakbul? Dengarkanlah celoteh dari aku,Painapple. To all Pembaca-pembaca yang sudi bersama untuk sedikit masa...

WELCOME TO MY WORLD!

Sunday, August 7, 2011

kisah sedih ku....haha

hehe dan assalamualaikum.. sambil2 layan lagu modread "kisah sedih" lak malam2 camni...perghh nostalgia beb lagu2 sedih camni.. huhu...banyak dah liku2 kehidupan dah aku lalui. ..tp itulah life...tak syokk la kalo semua nya best an(ayat penyedap hati yg keciwa lagi berkecai)...cewah2 mentang2 ngah layan lagu jiwang,ayat pun nak good2 je..haha!!!

hurm.. yezza memang ada sumthing sedang bermain di fikiran aku skrg...sbb tu da tak gelak2 sangat.....benda yg da berlaku mengubah segala konklusi...tapi aku xnak kembali pada zaman yang lepas...kalo tak takde la aku belajar pengalaman yang berharga nie..xnk xnk xnk!... huhu...

aku sebenarnya nak tulis semua yang aku rasa sekarang, tapi kat sini bukan tempatnyer............aku kan artis yg tak menjadi...huhu....

hmm....setelah nak sampai akhir2 sem baru aku datang feeling utk teruskan kehidupan sebagai pelajar...agak berat utk aku teruskan belajar sem nie.....it is so hard to love the things you hate...but it is harder to hate what you love...

bermimpilah selagi mampu, kerana kejayaan beroleh dari impian yg tidak nampak pada dasarnya....

akhir kata, please......i really want it back...:(

update via phone...first time kot..hehe...

No comments:

Post a Comment