Sepatah dua Kata


New World? apa ada dengan New World yang dimaksudkan?. Ia adalah salah satu perubahan ke arah sesuatu yang lebih baru. Yang lebih "World" seperti kata MAWI. Supaya menjadi lebih baik dari hari ini. Adakah cita-cita aku untuk mencipta New World akan termakbul? Dengarkanlah celoteh dari aku,Painapple. To all Pembaca-pembaca yang sudi bersama untuk sedikit masa...

WELCOME TO MY WORLD!

Tuesday, June 15, 2010

Soalan Yang Memerlukan Jawapan

amende ntah ni wat aku tergerak hati nk wat gak
maklum ar.. xnak hancurkan hati mmber..
huhu...

tp aku amek ni as suka2x jer...
ngee!
em... k ar.. xnak ckp byk..
let's go~

the question starting in 5....

4.....
3.....
2.....
1.....


(Dota Wallpaper)
Loading....



1. what are you craving now?
masa depan ler....
2. where is the place that you want to go most?
Seksyen 4/E BBB
3. if you can have 1 dream to come true, what would it be?
Main bola kt World Cup ar!!

4. which type of person do you hate the most?
Apen.. haha
5. do you believe in seeing the rainbow after the rain?
dah tu?
6. what do you see yourself as 20 years ahead?
skrg 20... 40 tahun..... jd tua kot.. dah ade duit byk leh tlg org... :)
7. find words to describe the person who tagged you?
Tard....

huhu.. da ntah ape ntah aku jawab soalan2x nie...
xphm lgsung.... lemah BI... xreti nk speaking2x nie...
well.. tu je la kot jawapan seikhlas mungkin...
sape2x nk try jawab pun bleh gak.. xde halangan..
go babeh go... :)

No comments:

Post a Comment