Sepatah dua Kata


New World? apa ada dengan New World yang dimaksudkan?. Ia adalah salah satu perubahan ke arah sesuatu yang lebih baru. Yang lebih "World" seperti kata MAWI. Supaya menjadi lebih baik dari hari ini. Adakah cita-cita aku untuk mencipta New World akan termakbul? Dengarkanlah celoteh dari aku,Painapple. To all Pembaca-pembaca yang sudi bersama untuk sedikit masa...

WELCOME TO MY WORLD!

Monday, June 21, 2010

Percubaan Berakhir... Ada Improvement sikit

sudah 'SETEL' akhirnya blog yg xberpengunjung nie... :)

simple2x ajer.. xde ape yg dapat d banggakan..
cuma hasil usaha sendiri.. (iye la tu)...

Err... K la.. malam2x nie nak bercerita pula tentang 'anak2x' ku..
suka sgt mengiau... lagi2x mak die... pantang nampak aku..
mengiau bodek frieskies.. XD
oh 4ekor anak2x ku...:P
yg name nye drogba, hitler, pak itam, and Dirt......

sbnrnya da dekat 2bulan aku dapat 'anak' yg comel2x..
tp semua nya pesen itammmm..... kalu x manakan pak itam salah satu namanye...
walaupun semua selamat diberanakkan.. tp... 3 ekor skali hilang ntah ke mana...
mmg sedih.. yg kini tinggal cume hitler(sebab ade tompok itam kat misai die,SEBIJIK MACAM HITLER!!!)... miss u drogba, pak itam and dirt... (T.T)

td aku tgk2x blog dkt ohtidak.com..
blog yg blh kate pemes gak la...
then terperasan ada satu notis.. suh click kat satu 'button' nie..
if sayangkan ohtidak?

emm.. aku try la tgk.. igt ape..
rupe2xnye geng ohtidak ade konflik ngn laman web blog en hellioz...http://hellioz.blogspot.com/.....

perselisihan faham antara hellioz n en khai...(if korang penah lawat justkhai)
mmg rancak.. masing2x kemukakan pendapat and falsafah masing2x..
cume aku tgk pelik pun ader... setel baik2x xbuleh?
masing2x pye hal je la.. aku hanya tertanya2x.. siapa aku nk menjatuhkan hukum...
harap2x kesudahan nya happy2x saja... :)

Vuvuzela??????
aduhh.. world cup oh world cup.. tiap2x hari dr kol 7.30 sampai la 4 pagi..
ade je match nyer... aku pun layan juga.. ngehehe...
oh ya.. instrumen vuvuzela.....
bingit seperti kawanan lebah....
mmg meriah.. tp dimaklumkan dpt rungutan dr pemain....
sbb menganggu...
ish.. kata nk pemain kesayangan menang...
kenapa la duk asyik tiup vuvuzela tu sampai leh ganggu prestesi pemain..
kate dieorang la kan..
aku xmain.. mana taw ganggu ke x..
xpenah aku main bola org duk tiup menatang tu.. ngehehe!!
MALAM NI BRAZIL PULA!
GO GO GO KAKANAZ!! ops.. terlebih la pula... :X

Ramai juga yg kini demam bola...
Selsema bola ada ka? ngehehe.. mengarut oh mengarut... asalkan bahagiaa~
kena selsema khinzir sudah.... berjangkit dr kutu babi yg terlepas dr filem bujang lapuk~

woh! br aku igt.. ade bnde yg nk kne kasi setel mggu ni..
antara hidup atau mati...
motor ku.... xkkan begitu mudah ku lepaskan kau pergi..ngehehe...
tggu saje.. akan aku pertahankan... NO WAY! NO WAY!!
itu la harta aku yg ade...... TEGAS.. TAK NAK MENGALAH!
BIAR PUTIH TULANG.. TAKKAN HILANG KRISS CIKAI KU ITU.... :D


Read this Carefully : tibe2x jiran belakang rumah mengilai.. seram pula.. outz

No comments:

Post a Comment