Sepatah dua Kata


New World? apa ada dengan New World yang dimaksudkan?. Ia adalah salah satu perubahan ke arah sesuatu yang lebih baru. Yang lebih "World" seperti kata MAWI. Supaya menjadi lebih baik dari hari ini. Adakah cita-cita aku untuk mencipta New World akan termakbul? Dengarkanlah celoteh dari aku,Painapple. To all Pembaca-pembaca yang sudi bersama untuk sedikit masa...

WELCOME TO MY WORLD!

Tuesday, June 22, 2010

Belajar untuk belajar

Ehemm.. seronok dan kelakar.
apa dia? takde... hari ni banyak belajar
guna software adobe photoshop cs3 Lite Edition..
memang seronok bila katak keluar dari tempurung..
orang lain mungkin rasa 'kacang' je photoshop ni...
MEMANG LA! KORANG DAH PERRO~ ngehehe...
yg penting aku akan bertatih-tatih hingga dapat berlari...
serrooonookkk... cam upin ipin.. hehe

yang kelakar pula?
yelah, saya ni dalam bidang perakaunan..
tapi berminat pula dengan bende-bende mcm ni..
maybe ade yang boleh dilakukan dengan dua bidang
berlainan ke arah satu bende yang dapat menguntungkan..
sape tau.. saya masih baru... :)
yg penting macam pensyarah saya cakap.. minat.. minat...hish~

Tiap-tiap hari akan saya cari software-software untuk kegunaan.
semuanya dicreditkan ke atas laman-laman web yang bermurah
hati menyediakan perisian secara percuma...
tak lupa juga yang banyak bantu dalam menghasilkan laman ni...

Credit goes to~
1.www.filehippo.com
2.www.w3school.com
3.www.download.com.


Dan juga rakan yang banyak membantu:
1. Megat Mohammad Afiq Bin Megat Mohd Hamdan... (salah eja jangan marah)

ERrR... 26June2010 akan diadakan reunion bagi alunai
Al-Amin Bangi Batch 6..
mesti ramai yang xkenal akan hadir la...
jadi pelanduk dalam perahu sudah kemudian nanti.. :P
tunggu saja... harap-harap bermanfaat dan menyeronokkan..


READ THIS CAREFULLY: buat sape-sape yang ada link best-best jangan segan silu kasi inform ye.. :D

No comments:

Post a Comment