Sepatah dua Kata


New World? apa ada dengan New World yang dimaksudkan?. Ia adalah salah satu perubahan ke arah sesuatu yang lebih baru. Yang lebih "World" seperti kata MAWI. Supaya menjadi lebih baik dari hari ini. Adakah cita-cita aku untuk mencipta New World akan termakbul? Dengarkanlah celoteh dari aku,Painapple. To all Pembaca-pembaca yang sudi bersama untuk sedikit masa...

WELCOME TO MY WORLD!

Friday, November 6, 2009

Kehidupanku di rumah sewa

sudah kembali lagi~... kali ni mahu ke tghkan umah sewa yg ak duk ni skrg.. due tingkat n berstreamyx.. zzz.. mmg penting pun internet nie.. byk bantu aku... study... comunicate n mcm2 lg la... tambahkan info semasa... erm.. kali nii xnak ckp byk sbb kelas sudah mahu start.. so ni la serba sedikit tentang aku di umah sewa nie.. kat bandar bukit mahkota...

~tempat melepek~

~Penemanku~

Kasut yg aku plg syg yg wane gold..byk wat score...xD

2 je la kot... selamat hidup bahagia...zzz

2 comments: