Sepatah dua Kata


New World? apa ada dengan New World yang dimaksudkan?. Ia adalah salah satu perubahan ke arah sesuatu yang lebih baru. Yang lebih "World" seperti kata MAWI. Supaya menjadi lebih baik dari hari ini. Adakah cita-cita aku untuk mencipta New World akan termakbul? Dengarkanlah celoteh dari aku,Painapple. To all Pembaca-pembaca yang sudi bersama untuk sedikit masa...

WELCOME TO MY WORLD!

Monday, April 2, 2012

Angry Words

Assalamualaikum Kalian,

Orang kata kalau kita menjadi lemah ingatan adalah kerana kita tidak menggunakan otak kita untuk berfikir dan melakukan perkara-perkara yang kreatif. Induksi otak sangat unik kerana berbeza dari segala jenis peralatan mekanisma yang dicipta oleh manusia, otak semakin diguna semakin menjadi lebih tajam dan berkilat. Akibat dari kekaratan yang berlaku pada otak aku yang dah lama tak guna ni akhirnya aku bertekad untuk mencari sesuatu yang mencabar minda. Yang memerlukan daya kreativiti yang tinggi untuk berfikir dan membuat keputusan yang efektif dan berkesan.

apa yang aku lakukan untuk itu?

Jadi aku pun mencuba satu permainan baru iaitu Angry Words, ala-ala scrabble atau sahiba versi Barat punya. Dalam tu ada la point-point pada setiap kotak. Pemain perlu menggunakan Tiles yang diberikan sebaik mungkin. Dan permainan ini juga dimainkan secara multiplayer dari seluruh negara yang mempunyai perisan Android. Anda juga boleh mencabar kawan-kawan facebook dan twitter. Disebabkan android aku tak larat nak main Draw Something. Jadi aku pun mengambil initiatif lain dengan mencuba permainan angry words.

Jangan salah sangka.

Angry Words adalah amat jauh berbeza dengan Angry Birds, tidak kira lah sama ada dari segi gameplay, ataupun developer nya. Angry Words bermain dengan huruf, sedangkan Angry Birds bermain dengan angka.. :P

Boleh rujuk pada laman web rasminya : http://www.angrywords.com/

"Otak makanan kegemaran Zombie"

No comments:

Post a Comment