Sepatah dua Kata


New World? apa ada dengan New World yang dimaksudkan?. Ia adalah salah satu perubahan ke arah sesuatu yang lebih baru. Yang lebih "World" seperti kata MAWI. Supaya menjadi lebih baik dari hari ini. Adakah cita-cita aku untuk mencipta New World akan termakbul? Dengarkanlah celoteh dari aku,Painapple. To all Pembaca-pembaca yang sudi bersama untuk sedikit masa...

WELCOME TO MY WORLD!

Thursday, November 10, 2011

Emosi ku tak Stabil kini Gara-Gara Mu

soooooooooooooooooooooooooooo serabut lah.. haha.. (serabut pun gelak) @_@!!! aahaa memang serabut pun pale nie sekarang.. aduhai.. nak sambung belajar pun banyak benda yang menyerabutkan nye pun... hadooiiii... takpe takpe... ingat esok nak pegi setelkan.. tapi macam malas la pulak.. adess... rajin! rajin! rajin!.. dengan selambe nye aku cube memotivasikan diri sendiri.. ye lah.. takde orang nak motivasikan aku.. so tak salah kan aku try cuba motivasikan diri sendiri... kehkehkeh... ha nie camne sekarang nie... aku punya permohonan nak duduk luar kampus taktaw kena reject ke tak.. dah pointer tetibe leh bawah 3 lak.. aisemen.. aku da agak da subject tu akan wat slack kat result aku.... huh!!! sikit je lagi! sikit je lagi!.. yang aku tension sebab tak atas 3 tu satu jer... sebab nanti ade problem kat permohonan nak duduk luar kampus.. waaa... ha nie ade satu Orang BESAR nie.. perghh backup baek punya pentadbiran kolej.... siap buat calculation lagi tue.... nak kate duduk asrama lagi murah dari sewa kat luar punye pasal... bro, yang awak kira tu untuk satu orang punya sewa.... bukan satu rumah punya.... memang la gitu jadi nye...... naek moto pun orang naek ramai-ramai.. gile ke hape nak bawak 1 motor sorang pegi kolej.. nak tayang motor ker banggg?? apadaaa.... nak buat calculation.. kena la amek kira semua... jangan hentam semberono jer.. kami tak bodoh... kal0 nak lagi bagus.. mantapkan servis kat asrama tu dulu.. nie aku tengok dah macam hape.. kebanyakan paip.. rosak.... pastu dah tanggung k0s tinggi sebab pembaziran air.. mau carik siapa? siapa lagi.. sendiri mahu pikir la... sebab tu aku cakap.... kadang-kadang kite kena pikir cara nak kurangkan kos.. bukan nak tambah UNTUNG SAHAJA.. paham tak konsep die?... nie kal0 air dah melimpah2.. takleh tutup paip.. apa haram tu.. ingat air murah ker sekarang nie.. taulah kerajaan Selangor tanggung sebahagian dari perbelanjaan bil air kat Negeri nie... hish.. btw, tiap sem mahasiswa/mahasiswi kolej nie akan ada hari die berbau busuk(tak mandi, takde air)... :)

ini benda tak letak dalam abang punya blog? ops.. lupa... benda nie mana la nak nampak, orang BESAR la kate kan.. >.<

Hmm, lagi satu.. kalo orang nak duduk luar.. adakah wajar untuk membuat paksaan... kalo mengikut penelitian aku.. tak ubah seperti menjual barang secara paksaan.. contoh situasi, kalo tak beli pop corn.. tak boleh masuk wayang, termasuk yang tak suka pop corn tu... amacam? dapat tangkap tak apa kata ganti nama itu wayang.. dan itu pop corn? sarcastic bukan? terima saja lah.. :)

dah la tu aku membidas.. aku pun saje je nak melepaskan yang terpendam nie.. baca je blog macai-macai nie.. hangin lak... wat tambah serabut jer... kadang-kadang ade yang suka kipas bontot orang.. mane taw dapat bau... kalo naseb baek dapat la tahik.. LoL.... em0si betul nie.. yela.. orang kaki ampu.. aku em0si la..... sabar.. sabar...sabar... ch0w.. :D

No comments:

Post a Comment