Sepatah dua Kata


New World? apa ada dengan New World yang dimaksudkan?. Ia adalah salah satu perubahan ke arah sesuatu yang lebih baru. Yang lebih "World" seperti kata MAWI. Supaya menjadi lebih baik dari hari ini. Adakah cita-cita aku untuk mencipta New World akan termakbul? Dengarkanlah celoteh dari aku,Painapple. To all Pembaca-pembaca yang sudi bersama untuk sedikit masa...

WELCOME TO MY WORLD!

Friday, May 13, 2011

Kasut kamu bukan Kasut aku

~Malam Yg Sungguh Indah~
Lantas segala yg tekal tersembunyi di siang hari kini tiada lagi
tempat untuk berselindung di balik bayang-bayang.....
setiap senyuman di bawah mentari......
gelak tawa riang yg mendamaikan...
tiba rebah dengan linangan air mata kini....
ketenangan pada wajahmu...
sedikit pun tidak memberi petunjuk akan keperitan yg melanda....
bijaknya kamu memendam rasa....
tabahnya dirimu...... sabarnya hatimu......

sekian.. pendek jer.... n tak best pun... just suka-suka... nie khas utk kawan aku..... selama nie aku tgk die cam okeyy jer.. takde masalah pe pe pun.. sentiasa senyum jer... dan watkan org laen tersenyum.. rupa2nya.. ada benda yang tersimpan di hati.. kalau lah aku berada pada tempat dier.... hurm....... susah kite nak mentafsir apa yg ada dalam hati seseorang... dan amat sukar kita nak nampak dengan jelas apa yg die sedang rasa sekarang... sebab tu kal0 kite di landa kesalah fahaman, cuba untuk berfikir sejenak.. apa yang di hadapi.. bukan hanya yg kita hadapi...... ada sebab berlaku macam tu...... masalah die.... yg kita tak taw...... mungkin.... :)

tu je la k0t aku nak sampai kan......

~tamattttt~

"we couldn't be in others shoes, so don't ever expect u knows everything.... will cha?...:)"

No comments:

Post a Comment