Sepatah dua Kata


New World? apa ada dengan New World yang dimaksudkan?. Ia adalah salah satu perubahan ke arah sesuatu yang lebih baru. Yang lebih "World" seperti kata MAWI. Supaya menjadi lebih baik dari hari ini. Adakah cita-cita aku untuk mencipta New World akan termakbul? Dengarkanlah celoteh dari aku,Painapple. To all Pembaca-pembaca yang sudi bersama untuk sedikit masa...

WELCOME TO MY WORLD!

Monday, July 5, 2010

Adusss.. Masalah

Arghh.. blog aku sudah menjadi giler... hmm.. terpaksa la buat baru.. background baru.... banner baru... mmg aku rework balik la semua nie... hish...

actually sekarang ni aku tengah belajar HTML/CSS/XmL/SQL/PHP....
semua nye dari TOK GURU ni.. memang banyak ilmu yang aku belajar dari Website ni.. sangat berguna buat newbie cam aku ni...


ok lah.. blog ni akan didecorate balik dalam masa terdekat... so, atas kekurangan pada blog ini buat masa sekarang amatlah dikecewakan... huhu...

ariosz... jumpe lagi dengan wajah yang baru.. tunggu.... :)

No comments:

Post a Comment