Sepatah dua Kata


New World? apa ada dengan New World yang dimaksudkan?. Ia adalah salah satu perubahan ke arah sesuatu yang lebih baru. Yang lebih "World" seperti kata MAWI. Supaya menjadi lebih baik dari hari ini. Adakah cita-cita aku untuk mencipta New World akan termakbul? Dengarkanlah celoteh dari aku,Painapple. To all Pembaca-pembaca yang sudi bersama untuk sedikit masa...

WELCOME TO MY WORLD!

Tuesday, August 11, 2009

Assignment Oh Assignment...

Tiap2 sem penuh ngn assignment...(padahal suka tangguh sampai akhir sem)...wakakkaa...erm..setakat ni dah 1 assignment siap utk di hantar...1 siap..3 lg yg ader...adess...tp xpe..pelan2...lame2 siap la 2....dateline 14/8/2009 ye cik abg......huhuhu...cmne nie....tensen pun ader...tp kne cool...tenang...sabar...iman...zZz...

Masalah utamaku

ntah ar..xtaw nk cite ke x pasal bende nie..coz...setau aku satu group kteorg ade lebeh kurang 3-4 org...tp kadang2...mane pegi yg laen2 yer....sory ar...assignment ni ditugaskan utk sekumpulan...BKN UTK SESETENGAH INDIVIDU JER YERRR...waaaaaaa...kadang2 pikir balek mmg tensen ar.....em...xperlu ar cite pasal yg da lepas....tp...hukhuk...sedih ni xsape taw...yelah..assignment ni bkn senang nk siapkan...last2 yg xwat pape tggl tulis name je kat muka surat depan assignment...come on guys....please la..wake up....kalo terus malas cmni sampai bila nk maju...bkn aku nk ungkit ke hape...juz...sedar...kite da zaman maner....nnt bile da keje....majikan suh wat mcm2 cmne???assignment ni la latihan dier....usaha...kerjasama...erm...nk masukkan ke pasal pengurusan negara dlm ni yer...xyah la..karang kne jailed lak aku kalo tersilap cakap..tp korang pandai2 la pikir sndri yer....yelah..yg memerintah bkn aku..so, senang la ckp...okaylah..sambung bab assignment nier yer...em...sbnrnya aku kesian kat sorang budak kelas aku nie....name die Amir Hussain....dier ni nk semua perfect...tp bg aku...cincai jer....aku xkesah sgt....selagi xterlalu kurang n nampak la kerja yg berkualiti pun da ckup....to amir..sory la yer ade kurang pe yg aku kasik...sbb dier ni kalo leh nk kesempurnaan..2 yg mslh sket bg aku...aku xtaw cita rasa dier...coz kadang2 aku da rasa perfect dier still lg kate ade kurang...cayalah~....byk gak keje beban kat dier sorang...cian 2 mmg la kesian...cmne lak ngn yg laen2...buli die???adesss...termasuklah aku..kadang2 aku pun serah je semua keje kat dier...(pastu die kasik balek kat aku)wakakkaka....aku jugak yg stress...igt da lepas...hahahha...


Bila kestressan melampau


yaa....sekarang ni lagu hidustan menjadi pilihan...sambil2 dgr sambil leh goyang2 sket...kasi hilang tensen...kat bwh ni contoh2 lagu yg layan...(lagu2 lamer yer)

* Hamko Humise Churalo
* Kal Ho Na HO
* Kabhe Kushi Kabhe Gham

hehe...layan jer lagu nie...hilang sket tensen nyer....papehal pun...tuk semua kenalan ku...aku sangat menghargai kehadiran korang(cume kadang2 korang dtg x seswai masa) hahahhaa...
sory yer...aku kadang2 pikir byk bende...so kadang2 xterlayan la karenah korang...sory ye...

k ar...pape hal pun andai ade salah silap dlm nukilan kat atas ni maaf yer....Chow~

2 comments:

  1. wahh..warna warni tulisanku..mengapa jd begini???

    ReplyDelete
  2. kah kah kah.. kau boring-boring layan lagu hindustan kew.. layannn..~

    ReplyDelete