Sepatah dua Kata


New World? apa ada dengan New World yang dimaksudkan?. Ia adalah salah satu perubahan ke arah sesuatu yang lebih baru. Yang lebih "World" seperti kata MAWI. Supaya menjadi lebih baik dari hari ini. Adakah cita-cita aku untuk mencipta New World akan termakbul? Dengarkanlah celoteh dari aku,Painapple. To all Pembaca-pembaca yang sudi bersama untuk sedikit masa...

WELCOME TO MY WORLD!

Sunday, January 11, 2009

Permulaanku

Pertama-tamanya saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih atas kesanggupan anda melawat ke blog saya...saya Anas Bin Zainal Arifin amat mengalu2kan kehadiran anda ke dalam blog sy ini..di sini akan saya ketengahkan segala isi hati dan rasa saya serta info2 penting buat tatapan semua..semoga apa yg saya lakukan ini di terima oleh tuhan dan di senangi oleh manusia...

Firstly i want to thanks to all of you as viewing my blog...I'm Anas Bin Zainal Arifin very happy for your concern by visiting my blog...Here I'll put all of my feeling and opinion beside imporant information to you...May my effory get blessed by god and people in the world...

No comments:

Post a Comment